#1 2012-11-11 21:40:06

 Vincent Nightray

http://tnij.org/gbne Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-11
Posty: 7
Punktów :   
Imię i nazwisko postaci: Vincent Nightray
Rasa: Anioł
Aktualna lokacja: Karczma
Stan zdrowia: Pełne

Karczma

Dosyć spora, drewniana chatka ulokowana przy wschodnim murze miasta. Miejsce to jest centrum schadzek mieszczan, straży, oraz bardów i bajarzy z całego świata. Nie dość, że można tu zregenerować nadwyrężone siły, skosztować znakomitego jadła i napitku, to wieczorami idzie posłuchać wspaniałej muzyki wygrywanej na wszelakich lutniach i fletach, wysłuchać opowieści i historii z dalekich stron, oraz nabyć wiele ciekawych i nie raz cennych informacji. Różne typy się tu kręcą, lecz mało kto szuka zwady, a to zapewne przez Barnabę, osiłka, który pilnuje porządku w tawernie. Mąż z niego miły, acz kiedy trzeba, potrafi użyć swej nad wyraz dużej siły. Z czterech okien budynku bije ciepłe światło rzucane przez płomień z piecyka. Zielony dach oberży jest jej znakiem rozpoznawczym i – jak się można domyślić – to od niego wzięła się nazwa lokalu. Drewniany szyld powiewa nad ciężkimi, dębowymi drzwiami i postukuje w strzechę dachu. Po obu stronach wejścia zwisa po jednej, elfickiej latarni. Otaczają one wszystko wokół zielonkawym światłem i nigdy nie gasną. Jest to twór wynaleziony przed wiekami przez elfowych czarodziei, a do swego działania wykorzystuje bardzo cenny kruszec – adamitium. Niewiele lokali stać na takowy luksus. Na niedużym tarasie osłoniętym dachem, znajdują się dwa stoliki i cztery krzesła – po dwa przy każdym. Przy ścianie postawiono drewnianą ławkę, na której bez problemu zmieści się nawet pięciu krasnoludów. Często lądują tutaj spici do nieprzytomności klienci, którzy swym niekoniecznie przyjemnym zapachem odstraszają klientów. Przy chatce dobudowana została niewielka stajnia dla podróżnych, mieści się w niej dziesięć koni, a ich opieką zajmuje się tutejszy koniuszy, Amer. Z kamiennego komina na dachu karczmy, prawie zawsze wydobywa się szary dym. Nieczęsto karczma jest zamykana, do tej pory zdarzyło się to raptem kilka razy, kiedy to karczmarz był na tyle chory, że nie dał rady powstać z łóżka, a i w tedy dokładał wszelkich starań, żeby w jego oberży panował porządek. A co do samego karczmarza... Jest to niewysoki krasnolud imieniem Glóin z lekką nadwagą. Ruda broda sięga mu do pasa, a garbaty nos zajmuje sporą część twarzy, na której rzadko maluje się uczucie inne, niż zadowolenie. Mężczyzna to bardzo rozmowny, skory do pomocy i zabawy. Wszystkich gości traktuje na równi i nie raz serwuje darmowe jadło tym, którzy choć głodni, nie maja przy sobie ni grosza. Jest to osoba powszechnie lubiana i darzona szacunkiem. Wędrowcy powiadają, że często powracają w te strony, albowiem serwują tutaj najlepsze piwo w obrębie całej wyspy, a ceny są zadziwiająco niskie. Na drugim piętrze tawerny znajduje się dziesięć pokoi sypialnych, których wynajęcie kosztuje zaledwie sto sztuk złota, toteż nierzadko bywa tak, że wszystkie pokoje są zajęte, nawet na dłuższy czas. Wnętrze karczmy jest dosyć przestronne i bez problemu mieści całe tłumy mieszczan i grupy przejezdnych cyrkowców. Około trzydziestu okrągłych stolików rozstawionych zostało po całej sali głównej, a przy każdym z nich postawiono trzy krzesła. Z sufitu zwisają dwa, bogato zdobione żyrandole ze świecami – prezent od kapitana straży z okazji urodzin karczmarza. Wzdłuż zachodniej ściany ciągnie się drewniany szynkwas, za którym urzęduje Glóin. Przy ścianie za ladą ustawiono kilka regałów z winami, piwem i innymi napitkami, oraz kuflami i szklankami. Na drewnianym blacie ustawiono niedużą tablicę na trójnogu z cennikiem. Na przeciwległej ścianie od drzwi wejściowych znajdują się kolejne drzwi, prowadzące do piwnicy. Praktycznie zawsze czuwa przy nich nieduży pies o jasnobrązowej sierści. Nigdy nikogo nie zaatakował, a jedynie obszczekał kilku śmiałków, którzy próbowali dostać się do piwnicy, w której magazynowane są zapasy. W całym pomieszczeniu unosi się zapach świeżego chleba i niezwykle wonnego piwa. Jest to idealne miejsce do spotkań, rozmów, a może nawet planowania wyprawy?

Offline

 

#2 2012-11-13 11:45:18

xD

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-13
Posty: 1
Punktów :   

Re: Karczma

Przed karczma staną mężczyzna na swoim ciemnym rumaku, był on w czerwonym kapturze więc trudno było go rozpoznać, nie miał przy sobie żadnej broni tylko niedużą. torbę wykonana ze brązowej skóry. Zszedł zwinnie z konia i trzymając go za lejce podszedł do stajennego, starał się ukryć twarz, chyba wolał być na razie nieznany nikomu. Stajenny domyślał się co chce zrobić więc podszedł do konia, złapał go i zaprowadził do jednej z zagród. Mężczyzna oddał mu konia i zapytał gdy ten go prowadził.
- Ile to będzie kosztować?
Na te słowa człowiek uśmiechnął się, zaśmiał i odpowiedział ocierając swoją rękę o usta.
- Nasza stajnia jest za darmo !
Po tych słowach, rozejrzał się za swoim drewnianym stołkiem, znalazł go dosyć szybko i równie sprawnie zasiadł na nim. Obcy nie powiedział już nic, odwrócił się i poszedł w kierunku szyldu karczmy. Chciał się mu przyjrzeć, był dość specyficzny. Gdy już znudziło mu się przeglądanie drewnianej tabliczce otworzył grube drzwi pod szyldem. Lekko poskrzypiały. Kiedy był już w sali rozejrzał się, nie było tam wielu gości, nie dziwne, był wczesny poranek. Wiele miejsc było pustych, obcy zasiadł na jednym z nich. Odsunął powoli drewniane krzesło i po chwili usiadł na nim. Wokół stołu były jeszcze 2 krzesła, jedno z nich było trochę ubrudzone na jednym z rogów. Gdy siedział na swoim siedzisku przyglądał się ludziom w karczmie, właściwie to nie do końca byli to ludzie. Każdy był innej rasy. Książę siedział ciągle w swoim czerwonym kapturze, należał on do nieznanej nikomu rasie, jak by się ujawnił zaraz były by pytania. Na razie wolał zaczekać na odpowiedni moment.


Imię: Kahla Rah
Tytuł: Książę Tar'yh
Rasa: Keldur


Wygląd postaci:
Książę wyglądem nie wyróżnia się spośród reszty, wygląda na zwykłego szarego człowieka, jego włosy są koloru białego są bardzo rozczochrane. Jego oczy nie mają tęczówek co jest dość normalne dla jego rasy. Nie posiada on żadnych blizn gdyż jego rasa posiada wrodzoną regenerację. Nie ma tez on żadnego zarostu ponieważ jako Keldur nie rosną mu włosy na brodzie. Kah zawsze chodzi w białej bluzce utkanej z wytrzymałej tkaniny. Na prawym ramieniu nosi mały skórzany naramiennik, aby dobrze się trzymał przepięty jest wzdłuż jego tułowia. Na owym pasku znajduje się czerwona tkanina, połączona jest z druga taka tkanina znajdująca się na szyi. Na jego dłonie założone są rękawice wykonane z brązowego koloru skóry. Na swoich nogach nosi długie spodnie o kolorze ciemno niebieskim, w niektórych miejscach widać podrobione łaty, poniżej spodni widać zwykłe buty, wyglądają na całkiem nowe ponieważ nie są nigdzie zniszczone.
Książę nie posiada żadnej broni co jest dosyć dziwne, bo przecież kto chodzi bez broni w tych czasach!

Umiejętności:
  -Zaawansowana Dyplomacja
  -Mistrzowska walka bez broni
  -Improwizacja
  -Znajomość sztuk walki
  -Posiadanie energii mistycznej
  -Znajomość języków
  -Czytanie i pisanie
  -Kowalstwo
  -Wspinaczka, pływanie, bieganie. ( Zaawansowana Zwinność )

Ekwipunek:
-Sakwa ze złotem (50 sztuk)
-Czerwony szalik księcia Tar'yh
-4 Runy
-Nieduża torba
-Okulary kowalskie

Zaklęcia:
Trudno opisać zaklęcia tej rasy. Ich zaklęcie nie są wyznaczone i nie musza ich zapamiętywać. Ta rasa wykorzystuje energie mistyczna która czerpią ze swojej wyspy. Niestety tylko oni wiedza gdzie jest ta wyspa. Owa nieduża kraina czerpie energie z ziemi, a gdy Keldurowie znajdują się na tej wyspie samoczynnie nabywają energie. Są też kamienie w Fallshire, runiczne kamienie. Rasa ta również może czerpać z nich ta energie, jednak jest to nieduża ilość.

Offline

 

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Karczmarz/Karczmarka

Handlarz/Handlarka

Straż

Inni NPC

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.orksworldrp.pun.pl www.aerosmith.pun.pl www.gra-wwe.pun.pl www.bibliolodzy.pun.pl www.falerystyka.pun.pl